Wednesday, June 22, 2016

The Sunny Kingdom of Far Far Away!

 E varăăăă!! Asta înseamnă caniculă, multe lichide, mulți nervi făcuți prin tramvaiele din București și oamenii de rahat, dar șiiii vacanțăă, concedii, excursii, ieșiri din oraș, mult citit și soaree! :D
Și pentru că am avut deja o draguță vacanță, pun aici niște poze! :D

După o noapte stresantă, nedormită, înfometată și puțin răcită, am urcat în avion, primul meu zbor ever și a fost super tare! Trei ore jumate am stat numai cu ochii pe geam, am admirat peisajul minunat și am făcut o groază de poze. <3






După ceva timp.... there it is! The beautiful sea! Nu am mai văzut marea de prin clasa a 7a cred, deci m-am tot holbat la ea ca un copil la dulciurile de Crăciun. 

Cu ursulețu meu nesuferit :D Love you!


Un Roxănel prin Moncofar, Castellon, Valencia....
     

Am găsit al treilea magazin cu numele meu (primul a fost prin Târgoviște-un salon de cosmetică, al doilea în București- salon de tatuaje prin centrul vechi). Ce să fac, mă extind cu afacerile, viața e grea! :D



Următoarele poze sunt din Valencia
  
 
 
E frumos orașul, e cam la fel de aglomerat ca și Bucureștiul. Am luat autobuzul de turiști și, deși nu am avut timp să cobor, să vizitez și să urc din nou, dar chiar din mers, am activat "girofarul" și m-am holbat în toate părțile să cuprind cât mai multe :D

La expoziție, în muzeu am dat peste o bicicletă șmecheră, un balon cu aer și un mini-avion din ăla ca în desene. How cool is that? :D
 

Relaxare la mare! :D



Și da. Aici este un magazin cu specific românesc.
Ce anume? Dap, am auzit și muzică populară românească. Da, am văzut cocălărei români. Și da, am văzut și un țigan de pe la noi cerșind prin Castellon. Știa mai multă spaniolă decât mine.. Hola?!


Închei cu un colț de rai, modest și într-o intersecție măricică. Cum altfel să te relaxezi?^_^



✌&♥

No comments:

Post a Comment