Tuesday, May 3, 2016

Photo-blog în Moldova + kit de călătorie

De fiecare dată când plecam spre Moldova, spre Piatra Neamț mai precis, studentă fiind, mă încărcam de bagaje, 3-5 outfit-uri, încălțări, caserole și borcane goale, etc, dar zilele trecute am reușit minunea să călătoresc mai light și anume doar cu un rucsăcel în care am luat doar cele necesare.
Cum am revenit în minunata capitală și e urât și plouă și tre' să mai și muncim, am zis să atașez niște poze ca să ne încântăm privirea și să mă dau mare cu orașul ăsta mic și simpatic :D :))))

iaca, pe drumul lung de 6 h, te apucă pozatul camioanelor...

poza clasică :D

 


 
parcul tineretului, în centrul orașului


                                                                      le stadion

 
poză a la Roxi: selfie în oglinzi pe stradă :)) hello, ursuleț! :3

 
Spre ștrand.. podul Clătinatu', cum îmi place mie să-i zic de mică :D (pentru că da, se clatină)

 




 
off we go cu telegondola :D

 







 
un cățel simpăticuț pi munti :3





în sfârșit un loc în care merită să folosești aplicația asta (eu am Panorama 360)ce face panorame foto :D (știu, nu mă pricep, deal with it)

Iar aici... pe drum înapoi spre București, la popasul magic ...

... alt cuțu simpăticuț  :3

Pe final de photo-blog, vin cu niște sfaturi de călătorie (bine, mai mult personale) și un kit necesar acestor excursii.
- nu mai bea apă înainte să pleci, Roxano!:)) cât am alergat să prind liber la toaletă doar eu știu :))
- kit-ul de călătorie e important, mai ales pentru mine pentru că atenția mea se pierde repede:))
Înafară de minunatele sandviș-uri sau fructe sau apă/suc, ai nevoie de :
- cafea făcută de acasă, pusă în sticlă de Nestea musai ca să arate bini di tăt B-)
- o carte, electronică sau nu, te mai scapă de plictiseală
- un power bank - să-ți încarci telefonul tembel care e pe post de mp3 player
- cu referire la a 3-a liniuță, ai nevoie de un micro SD de mai mulți GB și un playlist extins pentru cele 6 ore de călătorie
- căști! minunatele căști! altfel.. adio audiții muzicale!
- internet pe telefon! ca să te plimbi pe internet cât ți-e drumu' de lung... sau să verifici GPS-ul să vezi cât mai ai de mers :-L
Și în final,  rucsacul pe post de suport pentru toate astea de mai sus. :D

Și dacă nu le ai pe astea, atunci....

mulțumesc pentru poză, colegule de drum (zis și nesuferitul:-w)! :)))


Rocksy out!
✌&♥

No comments:

Post a Comment