Tuesday, March 1, 2016

Vreau să fac o petiție

Observ și mă îngrijorez din în ce în ce mai mult de trecerea asta rapidă a timpului. Și am mai vorbit despre asta.

Acum se face vineri, s-a mai încheiat încă o săptămână, sâmbata și duminica vrei să cuprinzi tot ceea ce ți-ai promis să faci încă din timpul săptămânii, pe unele le reușesti, dar pe altele, nu. Te obosești încercând să le cuprinzi pe toate, poate curățenie, poate shopping, poate vrei să te întâlnești cu prietenii pe care îi programezi în fiecare weekend (cam trist) și la sfârșitul zilei, deși ești obosit, ești oarecum mulțumit pentru că ai putut să bifezi niște chestii de pe listă.

Dar eu am o idee.
Nu ar fi frumos să fie ziua mai lungă?
Nu ar fi frumos să mai adăugăm câteva ore la cele 24 h existente? Eu asta aș vrea.
Pentru asta aș face o petiție.
Personal, aș avea nevoie de încă vreo 5 ore pentru că nu reușesc să mă organizez cum trebuie, nu  mă pricep la așa ceva deși încerc destul de mult să fac asta. Accept și sfaturi pentu a mă organiza mai bine :D

Deci, cine e cu mine? :)

✌&♥

No comments:

Post a Comment