Thursday, September 10, 2015

Stop! Pauză

Se mai întâmplă să am unele zile când nu suport specia umană, dar în mod evident trebuie să iau contact cu ei, lucrez cu oameni, este normal să mă întâlnesc cu ei peste tot.
Dar nu îmi plac.
Nu îmi mai plac.

Mult timp am lăsat de la mine și mi-am spus că poate au o zi mai proastă, poate s-a întâmplat ceva, Mercur e retrograd sau le-a tăiat o pisică neagră calea, etc.
Dar nu, oamenii chiar sunt de rahat. Pe unii îi poți tolera, de alții în schimb, nici nu trebuie să mai auzi. Nu se merită să consumi energie aiurea, ascultă ce zic, timpul ăla pierdut nu-l mai recuperezi ;) nu judec, nu arăt cu degetul, mai bine mă detașez.
Ocupă-ți timpul cu altceva, mai bine. Citește, ascultă muzică, stai cu prietenii, stai singur, observă ce e în jurul tău, găsește-ți un hobby, practică un sport!

Eu una, am nevoie de câte o pauză. Trebuie să tac, să mă izolez, să îmi pun căștile, dau drumul la muzică și nu vreau să nu mai aud pe nimeni. Pauză de oameni. E sănătos să fii singur din când în când.

Cum era....
         “People empty me. I have to get away to refill.” (Charles Bukowski)

....pe de altă parte.. și când găsești câte o persoană cu care te potrivești mai mult decât ai fi crezut de nu îți mai vine să încetezi din a vorbi, ce bine e :) sau când și cuvintele sunt de prisos...


Evident, melodia de seară :)


✌&♥

1 comment: