Saturday, June 27, 2015

I solemny swear

M-am gândit să fac public un lucru pe blog. Oricum, la câți îl citesc, cred că sunt safe să tot shareuiesc :))
Girl problems spoiler! Hair related problems alert!

Cred că e prima oară când fac asta şi de asta sper să mă țin de promisiune.
Bine, aşa am zis şi că nu mă mai vopsesc, but here I am a redhead again! :))
De data asta e diferit. Vreau să fie diferit. Vreau să îmi promit că o să mă tund (mai) scurt în câteva luni, să zic sfârşitul verii, în luna septembrie. Vreau să am grijă de părul meu mai mult. Nu vreau să mă mai vopsesc, vreau să se regenereze, să nu mai cadă aşa mult şi să fie şi mai awesome. :3
I can do it! :D
Bun. Am zis-o! No turning back.
Dacă ai ajuns până la sfârşit, you rock! Ai supraviețuit problemelor feminine! ;)
Rocksy is out of the building.
Over.

No comments:

Post a Comment