Wednesday, May 13, 2015

Aduceri aminte

13 mai.
Ziua lu Sormea. La muuulți ani, soro! >:D<  ai îmbătrânit.. din nou! :))

Dar pe facebook se zice că azi este ziua internațională a dorului.
Eu am făcut un deep thinking și mi-a ieșit o listă a tuturor lucrurilor de care îmi este dor.
Mie mi-e dor să pot dormi mai mult dimineața.
Mi-e dor de kilogramele pe care le-am pierdut din cauza stresului.
Mi-e dor de vremea când nu aveam responsabilități, cum sunt astăzi chiria sau gătitul as in ”ce naiba mai mâncam azi?”.
Mi-e dor de colegii de la liceu și de la facultate. Parcă și de examene și teamwork-ul la proiecte.
Mi-e dor de bunica mea din Piatra.
Mi-e dor de prietenele mele din liceu.
Mi-e dor de prietenii vechi care acum sunt prin alte orașe sau de cei cu care am pierdut legătura.
Mi-e dor de părul meu roșcat :D
Mi-e dor de obsesia mea de a cânta la pianul virtual (pentru că nu am posibilitatea să practic pe unul fizic).
Mi-e dor de vremea când scriam cu creta pe tabla din curte (care de fapt era ușa mare a garajului).
Mi-e dor de vremea când stăteam în curte să desenez diverse peisaje.
Mi-e dor de cățelușa mea pufoasă și complet adorabilă.
Mi-e dor de excursiile din timpul școlii generale.
Mi-e dor să nu-mi mai fac atâtea griji pentru ziua de mâine.
Mi-e dor de vremea când aveam mai mult timp să scriu pe blog...
Probabil că am ratat multe dintre ele, dar ce a fost mai important, cred că am acoperit.
Tu în care te regăsești? De ce anume ți-e dor? Sau de cine?
✌&♥

No comments:

Post a Comment