Thursday, April 23, 2015

Peripeții alături de Sam (II)

Ziceam într-un post anterior că Sam al meu e bolnăvior. A fost la doctor și acum e mult mai bine. :D I-a fost schimbat display-ul și acum e ca nou :D

În garanție la emag totul e mai ușor! Nu, nu fac reclamă :)) dar îi recomand cu cea mai mare plăcere.. sunt serioși și își fac treaba foarte bine.. și dpdv al livrării și al profesionalismul în service :D

Bine, că apoi îmi făcea mie probleme netul de la Orange și whatsapp was being a bitch, e partea a doua! :)) I firmly believe că tehnologia mă trollează la greu! Dar le-am rezolvat pe toate!

Tip: când nu vă recunoaște whatsapp-ul numărul de telefon, tot ce trebuie să faceți este să căutați pe google o versiune mai veche a aplicației. O să se updateze ea pe parcurs :D

(woa, nu știu când am devenit technology guru, but I love it! :D)


Anyway, melodia de seară este acesta! Iubitorilor de solo-uri de chitară ca mine, o să le placă melodia asta, mai ales după minutul @4:20 :D




✌&♥

No comments:

Post a Comment