Friday, May 23, 2014

A venit viitorul

Aparent am făcut o pasiune pentru a păstra draft-urile posturilor și a nu le posta, am strâns vreo 15 până acum, oh well.. Eu sunt mai mult pentru quality over quantity anyway, așa că :D


Îmi amintesc când am scris primul meu post la sfârșitul anului întâi de facultate și mă gândeam.. wow, n-o să citească nimeni ce scriu eu aici sau să aprecieze în vreun fel, da' eu o să scriu pentru că îmi place și până la urmă nu am nevoie să mă placă lumea sau să le placă ce scriu ;) Vă mulțumesc totuși celor ce mai apreciați din când în când ce mai scriu :D
Anyway, acum mai am vreo 2 luni și termin facultatea asta minunată... și până atunci sunt până în gât cu chestii de făcut și responsabilități și etc etc.. cu licența în primul rând, care e ză big deal :))

Știți cât de greu e să scrii o lucrare care e super importantă pentru viața ta profesională, adică tre' să termini facultatea asta o dată și-o dată și lucrarea asta e la final.. și tu tre' să crezi în ea și să-ți placă ce scrii acolo ca să-ți fie ușor să lucrezi la ea și mai apoi s-o mai și prezinți în fața unor profesori care vor numa' să te încurce ca au și ei o plăcere nebună din asta să te sâcâie pe final, că doar, deh, termini cursurile prestigioasei universități X.
Tema mea e o temă ce mi-am ales-o chiar eu, da' nu știu ce a fost în capu meu, credeam c-o să fie mai ușurică.. deci, puneți-vă bine în scaun.. se numește așa: Eșecul experimentului FMI în România!! Eh? Cineva încă mai e pe scaun? :)))

Oricum, nu e sănătos să scrii prea mult pentru licență pentru că m-a prins o răceală cu o durere ciudațică în gât care parcă nu mai vrea să dispară. Deci sfatul meu: nu scrieți prea mult pentru licență pentru că dăunează grav sănătății!! :))
Cu un iz umoristic, da, da' să vezi că a început numărătoarea inversă și e ceva de genu' ”get them all done fast”, dar mai tre să fie și bune.. plus sesiunea, care e dracu' pe pământ, da' te gândești și tu că e ultima și nu tre' să te pierzi acum pe final :))

Astăzi, citind, am ascultat mai multă muzică de fundal așa, dacă aș numi-o :)) De la muzică electronică cu influențe R&B, la metal simfonic, iar aici am pus una dintre cele ascultate astăzi :D



În speranța că nu m-au părăsit ”fanii” între timp, să ne citim cu bine, zic! ^_^

✌&♥

No comments:

Post a Comment