Friday, March 21, 2014

Acuarelă urbană

Am fost astăzi să îmi iau pachetul cu bunătăți trimise direct din inima Moldovei. Autogara de aici din Micul Paris e de fapt o parcare pe la piața Națiunilor Unite (probleme cu licențele de pe la IDM sau cam așa ceva) și acolo am văzut, pe un semn de circulație, un autocolant cu versurile unei poezii ce îmi suna cunoscută și de asta am și citat-o aici:

” În oraşu-n care plouă de trei ori pe săptămână
Orăşenii, pe trotuare,
Merg ţinându-se de mână,
Şi-n oraşu-n care plouă de trei ori pe săptămână,
De sub vechile umbrele, ce suspină
Şi se-ndoaie,
Umede de-atâta ploaie,
Orăşenii pe trotuare
Par păpuşi automate, date jos din galantare. ”

(”Acuarelă” Ion Minulescu)
 Mereu am avut o pasiune pentru simboliști și țin minte că în liceu am mai învățat câte ceva despre Bacovia sau Macedonski și mereu i-am admirat.
Cert e că peisajul de la Unirii, pe înserat, cu luminile farurilor mașinilor în mișcare și a diverselor reclame de pe clădiri, mi-au dat impresia unui tablou pictat cu acuarele.. să fie o coincidență că exact poezia asta era scrisă pe acolo? :)

Deobicei postez și ceva muzică, pentru că eu nu pot trăi făr-de, iar acum ce ascult eu sunt melodii din acest concert minunat, adică sunt pe la 01:03:40, dacă are cineva chef să dea fwd ;)



P.S.:  Acest mesaj e pentru Marius care era supărat că nu scriu nimic și despre el :)) so... hieeelăău dragă, uite că am scris! :))  >:D<



✌&♥

2 comments:

  1. Cei vii se mişcă şi ei descompuşi,
    Cu lutul de căldura asudat;
    E miros de cadavre, iubito,
    Şi azi, chiar sânul tău e mai lăsat.

    Dap, Bacovia ftw.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fiecare cu imaginația lui... poate Bacovia era zombie sub acoperire :O dar eu tot l-am apreciat :D :))

      Delete