Saturday, February 8, 2014

The great return of my posts!!!

Adorabila Brave a revenit! :)))












Nu voiam să-i fie cuiva dor de posturile mele prea mult așa că am revenit din nămeți și am ajuns cu acest post, ce-i drept e puțin ciudat pentru că îl începusem de mai mult timp.
Pe 04 oct scriam asta:  "Tea time? Hmm.. acuma vreau niște vinuț din ăla bun di la Moldova", iar după o lună sau cam așa, eram tot cu același post neterminat.. nu că ar fi singurul neterminat :D


Deci, diz iz going to be an ... EPIC - wait for it - DARY post!!! :)))) Weee!!
Pentru că sesiunea e gata și pentru că vacanță iz on și pentru că Moldova!! De aia! :D :)))

Oook, e la modă să vorbești așa, urmez și eu trendurile, ce naiba! :))
Dar pe bune sunt așa fericită că s-a terminat sesiuneaaa, iar leneveala e așaa bunăăă.. mă pricep la a nu face nimic, îmi iese cel mai bine! :'D

Now, a se observa un nou template și design & all.. mai am de lucrat olecuță, dar e bun și așa :D

Și, evident, muzica de seară cum am obișnuit să pun pe acest mirific blog :))))



✌&♥

No comments:

Post a Comment