Saturday, November 30, 2013

The horror of the radio

Aș vrea să văd câți de aici ascultă radio..




Eu pe bune ascult doar un radio- Rock FM! Dar am fost torturată de un altul timp îndelungat și încă sunt marcată negativ..
Cum dracu' să asculți aceleași 5 melodii încontinuu, frățicăăă?? Nu există vreo regulă din asta care interzice difuzarea a aceleiași/acelorași melodii în interval de 2, 3 ore??
Eu.. dacă-mi ascult muzica mea ciudată de mai multe ori consecutiv sau chiar și la Rock FM.. și acolo se repetă muzica.. și tot nu mi se pare atât de enervantă cum mi se par comercialele astea de cacao care le difuzează ei! :-L
O fi problema la mine că nu suport muzica aia și mă torturez în felu' ăsta singură? Da', la naiba, mai schimbați și voi placa, că se satură lumea, really!

Eu acum ascult Nirvana :D deși mă rog, am ascultat cam de toate în seara asta, iar aceasta e mega genială:


Dacă aveți și voi experiențe de astea vă invit să comentați :)

✌&♥

No comments:

Post a Comment