Monday, October 28, 2013

Random at its finest

Poze timeeeeee :>


Eu.. și niște colege.. mai mult eu.. încercam camera frontală, o da! :)))))

Aw, ia te uităă! :3

aici avem o poză mirobolantă de pe la etajul 3 în mall, oh em gee :))



Aici sunt poze din turnul Chindiei din Târgoviște. E mega șmecher peisajul, numa scările până sus sunt oleacă cam creepy ele așa și înguste, dar am supraviețuit!! :))

Și aici euuu... în acest turn.. dovadă că am supraviețuit! :)) Și fără febră musculară, so take thissss :))


Și turnul :D poză de pe feisbuc, dar merge :D



Și aici mi-am găsit salonul de înfrumusețare pe care l-am înființat acuma fooooarte mult timp de nici nu mai știam de el! :)))


Apusul din Titan :”D


Și, aparent, eu... blondă... mda :))))))

PS: Mulțumiri domnului Marius cel grumpy ! :D :))



✌&♥

1 comment:

  1. Las', dacă picai pe scări, picai pe moale :)) Acum aștept să te văd blondă pe bune :))

    ReplyDelete