Friday, October 4, 2013

Probleme existențiale (III)

Da, încă odată această temă, dar vorbim despre: friend și unfriend pe Facebook.

De ce crede lumea că dacă îți dă unfriend de pe facebook o să ți se destrame lumea & all?
Am pățit și eu asta și de cateva ori- mi-am amintit de cineva și l-am căutat pe facebook - pt că stalking is the way to live, hell yeah!! -, dar am observat că m-a șters. Well, asta e, dragilor, dacă I'm too awesome to handle, n-am ce să vă fac. :)))

Anyway, back to reality, a venit toamnaaaa și frigul, da' măcar în ratb e cald și bine... și asculți manelele unora date la maxim la ora 7 dimineața, când eu mai ascult Metallica sau GnR și tot aud.. tre' să-mi cumpăr alte căști!
Și dacă tot e frig, m-am gândit să shareuiesc câte un hug așa, mai intergalactic el, dar na, după buget :)))


Aaa.. și dacă are cineva vinuț di la Moldova, vă rog, contribuiți la fericirea mea!! :)))) și te mai și încălzești! win-win! :>

Acuma, melodiile de seară, as usual, chiar astea le am deschise în tab-uri acuma :D




✌&♥

1 comment: