Thursday, September 19, 2013

The perks of being curly

Cine e cu mine strigă yeeee yeee ! :))))

Oooook, deci toată lumea zice că dacă ai păr creț, vrei să îl ai drept și invers. Well, la mine nu-i așa. Eu am o relație specială cu el.

Hir ui gău:
1. Ce-i grozav la părul creț este că nu trebe să-i faci mare lucru, el se așează singur.
    Am pregătit câteva poze ca să nu plictisesc pe nimeni cu povești întregi :))


  



În aceste poze se vede clar că are viața lui proprie.
Nici nu termini repede cu pieptănatul (poza 1) că se și încretește iar (poza 2).. și evident că se încurcă (așa îmi antrenez eu nervii :) ).
Mai departe, pe măsură ce admirăm pozele drăguțe cu mine, asistăm la uscarea, umflarea și încrețirea lui. Nu-l auziți cum strigă ”I'm so awesome!” ?

2. Primești complimente drăguțe, cum ar fi: "Arăți ca o oiță!", "Am văzut paste de supă care seamănă cu părul tău!", "Îți stă mai bine cu părul creț decât drept!"... sau binecunoscutul "Awww, ai părul creț!"
Sau dacă ieși cumva în lume cu acest tip de păr, te abordează lumea în acest fel: "Ce frumoase este crețele!". Ăsta recunosc că e cel mai frumos compliment pe care l-am primit vreodată.

3. Lumea te întrebă cum de ai părut creț: "Cum de ai părul creț?", "Îți faci permanent?".
Well, când am fost creată, au scăpat cam mult din borcanul cu awesomeness.. na, ce să-i faci :) things happen..

4. Garantat îți poți face coafuri grozave dacă reușesti să scoți pieptenele din păr! ;)

5. Când bate vântul tare....
... nu trebe să îi faci nimic să stea frumos înapoi, fiind awesome, se aranjează singur ;) ... chiar dacă o să arăți puțin ca vărul Itt din familia Addams. :)

6. Pozele cu mustață ies și mai bine :D

Well, cam asta... hm, ce? aaaa, da.. sfaturi.. well, nu sunt eu cine știe ce beauty guru, dar produsele astea le folosesc acuma :D
 


Acesta este un show off post. Pentru că am cu ce, duuuh ;)

A wild picture of me appearsss wearing a turban :O

✌&♥

No comments:

Post a Comment