Thursday, August 1, 2013

My precious

Văzusem pe twitter zilele astea: ”ciudat cum zi de zi nu observi nimic schimbat în viața ta, dar mult mai târziu te uiți înapoi și e totul schimbat”.
De asemenea, am dat și peste acest video:




E greu în zilele astea, cu toate problemele și responsabilitățile și nebunia de zi cu zi, să îți valorifici timpul cum trebuie, ca să știi că ai făcut ceva din viața ta.
De exemplu, eu mi-am plănuit multe chestii în acest timp în care am stat acasă și cred că mi-au reușit cam 70-80%. Totuși, mi-am propus să citesc mai mult și nu mi-a reușit în totalitate, din cauza treburilor de zi cu zi. Concluzia ar fi că trebuie să mai lucrez la planificarea timpului, dar nu-i așa că-i bine să scrollezi pe facebook și să stalkerești & all that? Chiar și acuma mai scrollez puțin, dang it, I did it again, chiar mai trebuie lucrat! :))))

Apropo de timp, anul trecut m-am întâlnit cu my good ol' BFF și am povestit întâmplările haioase (vezi http://teatimewithroxi.blogspot.ro/2012/08/intuneric-in-culori.html). Anul acesta, chiar zilele astea, ne-am întâlnit iar. Had such a lovely time!! ♥ 
Deci, timp folosit bine, asta zic!


We're lovely, right? :3


Song of the night:




✌&♥

No comments:

Post a Comment