Friday, August 30, 2013

A căzut!

Da! Evenimentul a avut loc!! Nu pot explica în cuvinte ceea ce am văzut sau simțit.. e cu siguranță ceva ce trebuie văzut în viață. I can die in peace right now :)))
S-au întâmplat multe chestii interesante de când am plecat spre concert miercuri și până acum, vineri fiind.
De la călătorii minunate cu ratb-ul și cu metroul, până la țevi picurânde în bucătărie...


Uh, concertul? A da, de asta ziceam.
Mind blown!! Știu că cei interesați au mai citit blog-uri și eu sunt oricum puțin în urmă, dar asta e pentru mine și pot să afirm, că da, The Wall-ul a fost minunat construit și toate proiecțiile au fost grozave, foarte bine alese și bine coordonate cu restul show-ului. Nu mai zic de pixeli de pe The Wall.. l-am văzut pe Roger foarte bine de la gazon B.

Nu am mai avut nici rețea la telefon în incinta Pieții Constituției- săracu' de el s-a emoționat din cauza show-ului și a cedat :)) dar și-a revenit în timp ce mă îndreptam spre metrou și am fost asaltată de mesaje & all :)))

Apoi, oamenii... știu, la asemenea show nu te poți abține să nu faci poze, dar frate, nu sta mereu cu telefonul să filmezi, o poză, două și gata. Oricum nu poți avea același feeling când te uiți la clipuri/poze, cu cel când ești acolo pe viu.

Cine a mai prins loc exact în față la gazon B știe ce zic când mă refer la tufișuri :)) Dar cei de lângă mine au pus umărul la treabă și au rupt crengile mai mari, ca să vadă show-ul cum trebuie.. apoi făceau glume, că până vine Roger - pentru că a avut întârziere o juma' de oră - o să crească înapoi tufișul. :)))

Roger a vorbit în română- foarte simpatic :)) oh, btw, am murit de râs când după versul ”Mother, should I trust the government?”, pe wall a apărut ”La dracu', nu!”. Priceless!

La sfârșit, am dărâmat zidul.

Vederea mea :D


Și aici poze de pe RockFm că-s mai HD :)) 




Și aici sunt ciocănelele mele :D



✌&♥

No comments:

Post a Comment