Sunday, July 14, 2013

Mi-e dor: then & now

" Mda.. Mi-e dor.
Mi-e dor de vremea în care nu aveam nicio grijă.. când cautarea unui job era de departe de a fi prioritară.. când banii erau puțini, dar îți ajungeau și nu era mare pagubă cu asta... na, fiind copil nu te prinzi prea mult care e importanta banilor, pentru că să fim serioși, ce cumpăram eu, înafară de ciocolată sau din astea, din banii mei, dar acum nu se mai face nimic fără bani.... ”banii vorbeeesc” începe să sune cât mai legit  pe măsură ce crești... și e cam trist...

Mi-e dor de casă, de orașul meu mic și liniștit, de prietenii de acolo.. de oamenii de acolo în general.. de accentul ăla super natural și super amuzant... de peisaj, de vreme, de tot ce intră în categoria ”home sweet home” pentru că acolo a rămas inima mea... aici în capitală, visul tuturor după ce termină liceul, stă altfel treaba.. cum era versul ăla: ”you only hate the road when you're missing home” ... păi, de multe ori nu am urât drumul, pentru că (și din nou, un vers) “it is good to have an end to the journey, but in the end it is the journey that matters”, dar de acum cred că va trebui să îmi iau licență de aviator să scurtez drumul. (that would actually rock big time :D) " (21.06)

Asta am scris înainte să ajung acasă, în Moldova mea cea iubită.

Acum... sunt aici acasă acasă.. where my heart is and always beee :)) ... sunt liniștită, mă odihnesc.. îmi umplu vacanța să pot simți și eu că sunt acasă din toate punctele de vedere.. cu toate problemele, sunt bine :) inevitabil va fi bine :))) na, că am zis-o :))

Song of the night:
Staind - Outside


✌&♥

No comments:

Post a Comment