Thursday, February 7, 2013

Roger and out

Nu prea îmi vine să cred că s-a cam terminat și cu sesiunea asta... bănuiesc că odată cu înaintarea în anii de facultate, se mai ridică și gradul de dificultate. De exemplu, în primul semestru din primul an, ne-a luat așa cu ușurele și lapte și miere kind-of-thing, iar în al doilea semestru BAM cu sarea-n ochi.. take this suckers. HAHAHA.. not!


Anyways, acest post nu este destinat discuțiilor despre facultate, ci despreee o chestie faină care am pus-o la cale. Are și back-up story, dar nu e de zis pe blog :))
După minunatul examen de astăzi la doamna contabilitate, am ”făurit” acest minunat borcănel..




.. și l-am numit ”The Roger Waters gig- live in Bucharest” Jar, după cum se vede și în aceste minunate poze -la care am stat jumătate de oră să le fac, pentru nu ieșeau bine și aveam nevoie de perfecțiune. :))
Aștept și donații, dacă e cineva interesat și dornic să ajute o studentă să-și îndeplinească un vis. :D

Între timp, minunatul blog a beneficiat de un make-over, dar încă are nevoie de modificări și adăugiri și toate alea, dar e provizoriu, până îi dau de capăt. ;)



Transmisie încheiată.

✌&♥

No comments:

Post a Comment