Monday, February 11, 2013

Adventure time

Am găsit cd-ul cu GTA Vice City astăzi în timp ce făceam curățenie și mi-am zis că mi-ar prinde bine niște aventuri în lumea minunată a lui Tommy Vercetti și a mafiei. :)))

Ultima oară când m-am jucat pe laptop, m-am oprit la o misiune cu un elicopter, îmi amintesc că-mi dădea bătăi de cap și când jucam acasă la calculator, dar am zis să-i mai dau o șansă. 
Așa că am condus până la cel care îmi dadea misiunea și ce crezi, după ce stau o eternitate să-mi arate acolo și să-mi explice, mi-am amintit că nu pot duce până la capăt misiunea, pentru că nu am niște butoane pe tastatura laptopului care se găsesc în tastele numerice. Acele taste fiind comenzi foarte importante în misiune.
Așa că m-am sinucis și am condus până la cealaltă misiune. Aici, ușoară treaba la început, mai conduci puțin, îți mai dau ăia sfaturi, în fine, se apropie punctul culminant al misiunii, când vin cei pe care trebea să-i atac, moare unul dintre ei lovit de portiera mașini. Incredibiiiil :-L
Așa că m-am mai plimbat pe acolo și mi-a bătut vântul pletele pe faleză și am mai killerit și câțiva oameni on a daily basis :))))
The end! :))




                  
O melodie.. ca să ne intrăm în atmosfera de joc pentru data viitoare :))

✌&♥

No comments:

Post a Comment