Sunday, January 6, 2013

Luna amară

Mâine e ultima zi de vacanță.
Mâine îmi iau zborul din Moldova mea iubită. E foarte dificil să zici adio vacanței de iarnă, mai ales cu ce urmează în această lună magică :))

Cam scurtă oricum, această vacanță... mi-aș dori să fiu din nou la liceu, acum au o săptămână în plus, ceea ce nu era pe vremea mea.
Nu am îndeplinit tot ce mi-am propus pentru această vacanță, iar astea sunt momentele în care vreau o mașină a timpului. Dacă știe cineva pe altcineva care deține o astfel de mașină, aș dori să o împrumut și eu ;)
Dar mi-am văzut o parte din plăcințelele de pe aici și pentru asta mă bucur tare mult. :)
În rest, acum când plec eu se face mai frig, cred că am avut un efect asupra climei..
Anyway, aici sunt câteva poze din ce-am mai strâns în vacanța asta:



















I will miss you dearly, sweet hometown! :) <3

Song of the night:

No comments:

Post a Comment