Wednesday, October 10, 2012

So fluffy I'm gonna die


În lipsa cățelușei mele adorabile Linda  mă leg de toate pufoșeniile pe care le văd și azi am văzut aceste drăgălășenii absolut iubibile (mă rog, acest cuvânt nu e chiar preferatul meu, dar îmi trebuia un adjectiv de ăsta din codul drăgălășeniilor și nu mi-a venit altul)


 Mereu mi-au plăcut iepurașii și am și la chei un vreo 3 iepurași și am și din copilărie câțiva din aia împăiați de pluș și colorați ^^ 
Iar acesta îmi aduce aminte de animăluțul verișoarei mele, Chinci 

Vreau și eu un animăluț de asta mic și adorabil și pufos și cu ochii din ăia mari și adorabili ^^

*coughcough* ziua mea e la anu' :D :>:> Xmas is coming, una alta:))) hint hint

And last but not least, poate îl cunoașteți și pe Fluffy cel ochios- nu e el viu, dar e așa huggable!! 


Song of the night:
Always - Bon Jovi

✌&♥

No comments:

Post a Comment