Saturday, September 29, 2012

Just a brick in the wall

Am cam tras chiului în ale blogăritului. :">

Ultima oară cred că am menţionat că voi începe facultatea în vreo lună cred. Acum ghici ce, mai e o zi și începe minunata lume a studenției, care începe, bineînțeles în cazul meu, cu trezirea cu 2 ore înainte de ora de începere a programului în ziua respectivă. Pe lângă efortul maxim de a și auzi alarma, trebe să mă mai și trezesc și să mă pregătesc să particip la activitățile lumii reale. Viața de adult sucks big timeee :)) și nu doar din cauza asta..



Nu pot să zic că am făcut mare lucru în această lună minunată petrecută în București, înafară de relaxare, am mai citit, puțin și pe interneți (poate puțin mai mult) și alte alea de toate zilele.


Aici sunt poze de la meciul între Steaua - Tg. Mureș, de joi seara :D  mă rog, nu sunt strălucite (e același cadru:-L), sunt făcute cu 2 telefoane diferite ( mulțu companiei :)) ), așa că o admirați pe care vreți :)))
A fost fain meciul, mai ales că a câștigat Steaua (cu 3 la 1 dacă nu știți :D ) deși arbitrii erau cam în favoarea echipei Tg. Mureș și cam toată lumea îi huiduia. Nu am înțeles de ce tot îi huiduiau și pe cei de la Petrolul, că doar nu avea nicio treabă cu meciul ăsta, dar în fine :))
Și nu am înțeles de ce te controlează de 2 ori, adică pe Arena (și e Arena, totuși) te controlează numai o dată și bine, dar meh :))




Astea sunt poze de la event-ul ăla Tineret în mișcare în parcul Tineretului. La început am zis că nu merg, dar sis dragged me there :)) și mă gândeam eu, cine-s ăia CTC și ce melodii erau de la ei, după aia mi s-au aprins beculețele când au ajuns pe scenă cei 3 magnifici, lol :)) mă rog, apoi a mai apărut unul pentru o singură melodie, da' nu mai stiu cine era :))
Apoi au apărut Șuie Paparude. Nu sunt chiar un fan al muzicii lor, dubstep-ul e too mainstream alright :)) Prima jumate de oră am zis că hai că e ok, pot suporta, retina mea era în flăcări, ca și urechile. Dar apoi în restu' minutelor cât au cântat eram ceva de genul: :| , but anyways..

Oh, și pentru că evenimentul era organizat de Uniunea Europeană, am primit un tricou cu mesajul "Made in EU" pentru că am răspuns corect la întrebarea "Care este motto-ul Uniunii Europene?" (R: Unitate în diversitate) :P

Song of the night:
Paramore - Brick by boring brick
Așa că "go get your shovel & we'll bury the castle" ;)

✌&♥

No comments:

Post a Comment