Sunday, September 9, 2012

Cherish your minutes on Earth

În ultimele zile, am lăsat How I Met Your Mother şi am continuat The Vampire Diaries, care l-am început acum mai bine de o lună. Îmi plac mult amândouă, dar vampirii ăştia.. mmm :> :)))))) Şi la fel ca în Twilight Saga, nu ştiu de care parte să fiu, aşa că dacă citeşte cineva care e fan TVD, hai să share-uim. :D
Chiar acum m-am dus pe barca mea de pirat, if you know what I mean, să mai văd ce mai au pe acolo :)))


Anyway, astăzi este ziua internaţională a frumuseţii deci la mulţi ani, you shiny happy people!!! :') <333  Acum îmi tot vine în cap melodia aia Beautiful a lui Eminem: 
"You'd have to walk a thousand miles
In my shoes, just to see
What it's like, to be me
I'll be you, let's trade shoes
Just to see what it'd be like to
Feel your pain, you feel mine
Go inside each other's minds
Just to see what we find
Look at shit through each other's eyes
But don't let 'em say you ain't beautiful"

Deci şi prin urmare, nu mai ascultaţi când zice lumea că nu sunteţi frumoşi, pentru că sunteţi! Toţi suntem în felul nostru! (Şi mă refer şi în exterior şi în interior) .. şi trecem prin diferite chestii în viaţă care ne schimbă, dar cei care ne ştiu, ne iubesc exact aşa cum suntem! Şi poate sună a clişeu, but it is dang legit. 
Poate nici nu are sens ce zic eu aici, poate nu-i pasă nimănui de ce scriu eu pe blog sau mai ales de chestii de astea filozofice de care nu mai avem timp (e până la urmă, o alegere făcută la un click distanţă), dar dacă tot ai ajuns aici pe pagina mea şi crezi că nu sunt tocmai nebună sau penibilă, încearcă să faci şi tu un bine. Sună-ţi părinţii, bunicii, ajută-ţi prietenii, ascultă-i când au nevoie, dă-le un sfat, sortează gunoiul, donează, roagă-te, udă florile, plantează copaci, întinde rufele, iubeşte animalele.. fă ceva care să conteze în existenţa ta pe Pământ! Lasă oamenii să afle că ai fost pe Pământ cu un scop. Nu trebuie să te pozeze nimeni ca să ai dovadă, trebuie să o simţi tu, că o faci din plăcere şi din propia iniţiativă, fii modest! :)



Song of the night:

✌&♥

P.S.: I was here

3 comments:

  1. Well... eu il ador pe Damon si sarcasmul lui genial, daca la asta te referi :p Oh, la multi ani si tie, draga mea >:D<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, la început mi-a plăcut Stefan ca e misterios aşa, dar acum că am mai avansat cu episoadele, începe să-mi placă mai mult Damon, dar apoi iar vine Stefan cu ceva şi grrr, nu mă pot hotărî :)))

      Delete