Monday, September 3, 2012

B.I.B. şi summer elegy

M-am întors în Câmpia Română de vreo 3 zile. Și plănuiesc să stau pe aici ceva timp.


Călătoria cu trenul a fost super interesantă. Am primit nişte locuri foarte aiurea şi deobicei se produc neînţelegeri deoarece oamenii mai în vârstă doresc cu ardoare să le păstreze, dar ne-am conformat. Partea proastă a fost că nu ne-am putut uita la filme şi n-am avut nicio carte care să-mi omoare timpul, dar am supravieţuit.

"Colegii de masă" în tren au fost un băieţel la vreo 10 ani, pe nume Gabi şi bunicul său. După câteva ore petrecute în compania unui PSP, băieţelul a început să devină mai agitat. 
"Bicu, dă-mi şi mie telefonul să-i dau un mesaj lui mama." După ce a scris ceva timp.. "Bicu, am trimis mesajul. O sun pe mama să văd dacă l-a primit.". Bicu îl întreabă: "Dar ce i-ai scris mamei?". "Am întrebat-o: mamă, tu mă iubeşti?". Vorbind la telefon cu mama lui, află că a trimis mesajul bunicului Ştefănescu în loc.
Mai rămăsese o oră şi ceva din minunata călătorie cu trenul şi băieţelul întreabă enervat: "Bicu, dar de ce se mişcă baba asta de tren aşa ca un melc?". Nu aveai cum să nu bufneşti în râs :)) 
(Poveste à la Monica :D )

De asenemea, "colegii de drum" de lângă noi, s-au oferit de la Piatra să ne ajute în Gara de Nord cu imensitatea de geamantan care l-am avut, replicând apoi că mama ne-a dat toată zestrea să o luăm în Bucureşti. Ceva de genul.. numai că nici nu mi-am luat toate hainele, apăi să iau şi toate cele de la mama :))

Coborâte din tren -unde am dat bonjour şi cu uşa trenului- , a fost o aventură să ajungem până acasă, rezultatul fiind o vânătaie de toată frumuseţea pe genunchi. So lovelyy

În Bucureşti am început curăţenia, hell yeah :)) mă rog, printre altele.. Ne-am întâlnit cu varmea şi Sorina (menţionate şi în alt blog entry), am savurat o bere şi am râs o grămadă. :")

Aseară am fost la aeroportul Otopeni să o luăm pe Diana - care ar trebui să se uite odată pe blogul meu:D - şi pe drumul nesfârşit cu RATB-ul pănă acolo, am admirat oraşul şi clădirile. 
Mda, mie imi place mult să admir arhitectura clădirilor :)









Unele poze sunt cam neclare deoarece eram în autobuz :D
Altele le am de pe la începutul verii, check it out :D  :

















Mai off topic aşa.. era timpul să-şi schimbe şi vulpiţa blana, asa că asta-i prima mea poză brunetă-dar-cu-nuanţe-de-roşu :)))) scuzaţi tremuriciul :)))

Şi ca să ma dau mare, uite ce-am primiiiiiit :D:D yaaay!! <3

În rest.. îmi cam pare rău că a trecut vara aşa repede.. dar vine alta, no worries :P
Aici e o poză cu mine şi adorabila de Linduţa, miss her so much :(


Song of the night:

✌&♥


P.S.: B.I.B. - Back In Bucharest

5 comments:

  1. P.S.-ul de la sfarsit mi-au distrus interpretariile imaginare pseudo fantasmagorice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha adevărat, dar până la urmă tre să ne mai şi trezim la realitate :D

      Delete
  2. eh realitatea.. mie imi place sa dorm ca porcu.. un porc in lumea viselor :D

    ReplyDelete
  3. Să știi că îmi plac de asemenea arhitectura clădirilor. Întotdeauna îmi place să le urmăresc când vizitez un loc nou. Frumoase poze

    ReplyDelete