Thursday, August 23, 2012

Întuneric în culori

Nu-mi vine să cred că acuşi se termină şi vacanţa de vară, când naiba a trecut şi asta? :|  se pare că timpul chiar trece "ca nebunul", cum zicea şi cântecul ăla really old, dar noi trebuie să mergem cu el înainte, no turning back:D deşi mi-ar plăcea să mă întorc în timp să schimb unele chestii, de fapt, cui nu i-ar place...

Pentru astăzi am avut plănuită o revedere cu Eliza, o fostă colegă şi o prietenă foarte, foarte bună :')  ♥
Inside joke: Backstreet Boys - Incomplete  :)))) priceless!!
Bineînţeles, am avut parte şi de peripeţii. Neştiind drumul spre un cartier aflat la ieşirea din oraş, m-am urcat într-un microbuz şi am ajuns muuult mai departe de unde trebuia de fapt să ajung. Şi uite-aşa am ajuns la Dedeman:)))) Darrr nu e panică, că nu m-am pierdut prin Wonderland, drumul era evident acelaşi şi m-am întors, la indicaţiile rutiere date de Eliza :)) aa şi nu mai zic, e sezonul claxonărilor de maşini cu număr de Italia şi pentru asta am un mesaj: just go the fuck off!! :)))

Mi-a plăcut foarte mult că am mai stat de vorbă, I am always in for some girl talk :D şi pentru filme :D am văzut A Thousand Words :D foarte tare, îl recomand :P şi întotdeauna, alegeţi cuvintele potrivite ;)
Andd here we are!! ♥
A doua poză e de anul trecut :D so lovely ^^

În rest, aştept cu foarteee mare drag ( multitudinea de "e" arată ironia ) sosirea celui de-al doilea an de facultate, but I got this \m/

Last but not least, my nails :D îmi place să share-uiesc manichiura mea :P

Song of the night:

✌&

6 comments:

  1. Awwwww' <3 Love you too, my little doll >:D<

    ReplyDelete
  2. I had no idea you have a blog! Nice!!
    Să-i zici Elizei că îi stă mai bine cu părul îndreptat :)
    Aa.. și filmul A Thousand Words , chiar a fost bun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ms Florin :D
      Îi zic :P
      Da da, chiar mi-a plăcut mult :P

      Delete
  3. Cum pendulezi tu asa de la discutii elevate despre inflatie la poze cu manichiura ? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, uite ca cineva a observat:D:)) dar se potrivesc somehow :))

      Delete