Wednesday, August 1, 2012

Aşa mă descarc eu

Nu-mi amintesc să fi fost vreodată rea în copilărie. Din spusele familiei, eram poate chiar prea cuminte. Și nici acum nu mă consider prea nonconformistă.


Sunt o fată timidă, introvertită, emotivă, tăcută, uneori prea vorbăreață, pot fi stresantă, mă supăr repede, dar îmi trece ușor. Mă enervez, dar las de la mine. Îmi iubesc sora, prietenii, familia și câinele.
Am multe defecte, dar nu le enumăr, pentru că nu-mi place să mă dau mare. [:))]
Nu urăsc pe nimeni. Mi se pare un cuvânt prea dur. Dar cine l-ar merita, primește doar indiferență din partea mea.
Nu-mi place să fiu judecată după aparențe, dar am primit-o mult în timpul școlii.

 "I'm really a sheep in wolf's clothing
Who only reacts when she gets pushed, don't be fooled"

Nu vreau ca acest post să fie all about me me me, pentru că poate fi penibil când adevărata secţiune about me e în partea dreaptă a paginii (deşi îmi permit că e blogul meu after all), dar mă gândeam că "investesc" destulă încredere încât să merit, la rândul meu, o vorbă bună, un sfat, o consolare din când în când.. şi pentru asta cred că ar trebui să ştii cu cine vorbeşti.
Înainte, când mă consideram la fel de dubioasă ca şi muzica pe care o ascultam, mă descărcam desenând, mâzgâlind. Uneori, mă afundam în muzică, alteori doar în gânduri. Acum, vreau doar să scriu.

Pe o notă mai veselă, Linduţa mea a făcut 12 ani astăzi! 

Song of the night: Veritasaga-Poveşti triste

1 comment: