Tuesday, August 14, 2012

Adunate

Pe lângă dorinţa de a mă vopsi verde, mi-am propus să învăţ să gătesc în vacanţa asta, că mă mai şi pricep aşa puţin -le brag- :)) :D aşa că am gătit ceea ce se numesc clătite cu brânză şi dovlecel- foarte bune şi drept dovadă, s-au mâncat în vreo 2 zile. :D


Btw asta e cea mai tasty îngheţată ever :))

Aw, mai ştiţi astea, puf? ^^


Ăsta-i Piatra Neamţ-ul meu iubit :D













 Şi aici, e un mini Hells Angel de prin parc :))
Şi asta-s eu :P 

În ultimele zile, am redescoperit nişte melodii rock foarte faine în turcă, iar Turcia fiind a doua ţară a mea, după Finlanda, mi-au rămas în cap. Check it out: 
Hoşçakal - Emre Aydın


✌&

3 comments:

  1. Turcii-s baza :D http://youtu.be/3Tt65SdtKeQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aşa-i!! Mie chiar îmi plac mult! :D
      E interesantă melodia :D

      Delete
  2. dovlecel...yammy yammy...arata foarte bine

    ReplyDelete