Thursday, July 19, 2012

Post-facultate

Postul ăsta trebuia să fie creat ieri, dar m-au luat durerile și am skip-uit puțin interneții. De asemenea, blogul ăsta a fost tema mea la info în semestrul trecut, deci nu vă speriați de inflație sau ce mai e pe aici, urmează să îl modific. :D


Între timp, a trecut și primul an de facultate la ASE. Nu pot să zic că nu a fost frumos, pentru că chiar mi-a plăcut (colegii sunt ok, unii mai mult ca alții) dar ce să-i faci, deși cunoscuții îmi zic că asta e impresia care le-o dau eu despre facultate, dar ce să zic, bănuiesc că e pentru că am eu față de dubioasă.. să trecem peste :))

Am avut niște zile foarte interesante în ultima perioadă și când vorbeam cu cei de acasă, îmi ziceau că acolo a plouat și că e răcoare și mai că le vine să adoarmă din cauza vremii, în timp ce eu, bineînțeles, alergam pe la metrou și prin minunata caniculă sau "canicolă", cum mai zice buni, din minunatul București. :)))

Și pentru că sora mea, Moni, a absolvit recent CIG (Contabilitate și Informatică de Gestiune), din cadrul ASE, a invitat tot familionul -bine, tot familionul, adică eram eu și mama- la palatul Știrbey din Buftea. Chiar mi-a plăcut și locația și toată treaba de pe-acolo, cam lung drumul, da' na c-am ajuns și în Buftea domle, așa că na :))

Mă rog, s-a terminat, am făcut și un mobile upload că deh, să afle și facebook-ul, am ajuns acasă într-un sfârșit, toți eram morți de oboseală și de cald. În zilele următoare, am mers cu mama prin oraș, prin parcuri, în Cișmigiu am făcut poze la de toate, de la flori la copaci la păuni și când i-am zis mamei să-mi facă și mie o poză pe podul acela care zici că e făcut din crengi -pentru că am o poză și de când eram mai mică- m-am făcut cu o poză fără cap și fără picioare și neîncadrată, dar i-am zis că-mi place și am terminat-o și cu pozele. :)

Printre altele, mama, fiind în București, a început să mai facă ceva treabă prin casă pe aici și să critice felul nostru de a spăla, aranja sau pune în ordine tot felul de chestii care le avem aici (noi abia ieșind în lumină din ghearele sesiunii și a restanțelor, normal că am avut mai mult decât chef să facem curat și toate alea) și să-mi zică mie, fiind mezina pe-aici și cică și cea mai gospodină :)), că nu am folosit nu știu ce produs de curățat aragazul care l-a cumpărat ea și trimis cu dedicație specială din nordul Moldovei, ca să-l avem noi și să ne gospodărim cum trebe. Nu stă o clipă ființa asta, trebuie să mai găsească ea ceva de care să-mi spună că n-am avut grijă :)

Așa s-a terminat și aventura prin capitală.. pentru o perioadă. A început vacanțaaa! :>
Mai jos vă las și niște poze și niște melodii dragi mie :)
 De la stânga la dreapta: Diana, eu, Moni








No comments:

Post a Comment